شما میدانید چه میخواهید، اما مطمئن نیستید که چگونه به آنجا برسید!
ما به شما اطمینان میدهیم
که مسیر اشتباه را برای موفقیت انتخاب نمیکنید
یک گزارش اخیر نشاندادهاست که تقریباً50 درصد از کسبوکارها استراتژی بازاریابی آنلاین مشخصی برای هدایت تلاشهای بازاریابی دیجیتال خود ندارند. این بدان معناست که بسیاری از رهبران بازار، زمان، پول و منابع خود را در خدمات بازاریابی دیجیتال بدون یک رویکرد برنامهریزی شده برای تعیین اهداف، شناسایی ابزارها و اولویتبندی وظایف، سرمایهگذاری کرده و منابع مالی و انسانی خود را هزینه میکنند.
چرا باید با استراتژی شروع کنید؟
فرصتهای بازار را کشف کنید و درآمد خود را افزایش دهید.
بازاریابی برند، بدون استراتژی بازاریابی اینترنتی یا استفاده از یک برنامه بازاریابی آنلاین نامناسب قطعا به از دستدادن پول، اتلاف وقت و نرسیدن به اهداف منجر میشود. در دنیای دیجیتال امروز، رشد یک کسبوکار با چالشها و فرصتهای زیادی همراه است که استراتژی ها و راهحلهای مختلف بازاریابی وب را میطلبد. یک استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای یک بخش خاص از مخاطبان موثر بودهاست، ممکن است برای بخش دیگری از مخاطبان مناسب نباشد. به همین ترتیب، استراتژیهای بازاریابی اینترنتی که یک سال پیش نتایج مثبتی به همراه داشت، ممکن است امروز نتایج مشابهی را ایجاد نکند.
یک استراتژی دقیق بازاریابی دیجیتال به شما امکان می دهد:
· شکافهای بازاریابی را تعیین کنید
· دسترسی خود را گسترش دهید
·
هدفگذاری مخاطب را بهبود بخشید
·
در زمان، پول و منابع صرفهجویی کنید
· ترافیک، سرنخها و تبدیلها را افزایش دهید
· درآمد بهتر و سریعتر ایجاد کنید
· فرصتهای بیشتری را برای ایجاد آگاهی از برند
کشف کنید
·
اقدامات مناسب را انجام دهید
·
عملکرد کمپین و موفقیت برند را اندازهگیری
کنید
·
شهرت برند بسازید
·
مقیاس کسبوکار
· با غولهای صنعت رقابت کنید
·
دستیابی به اهداف تجاری
·
منابع مالی خود را مدیریت کنید
بدون یک استراتژی بازاریابی آنلاین که به خوبی تعریف شده باشد شما نمیتوانید:
· اهداف روشن را تعریف کنید
· اشتباهات بازاریابی دیجیتال را شناسایی و رفع
کنید
· فروش خود را رشد دهید
· از کانالهای بازاریابی موجود استفاده کنید
· بهتر از رقبای خود عمل کنید
· بودجه بازاریابی دیجیتال خود را عاقلانه تخصیص
دهید و خرج کنید
· اعتماد به برند را ایجاد کنید
· به سرنخهای فروش برسید
· افزایش جریان ترافیک و تبدیل
· تخصص صنعت خود را افزایش دهید
· ارائه خدمات عالی به مشتریان
· با مشتریان بالقوه در سراسر پلتفرمها درگیر
شوید
· از روندهای بازاریابی و فرصتهای فروش استفاده کنید
پرداخت هزینه تبلیغات و
بازاریابی بدون یک استراتژی بازاریابی ساختاریافته خوب یکی از بزرگترین اشتباهاتی
است که میتوانید در راهاندازی کسبوکار خود مرتکب شوید.
شما در طول راه با موانعی روبرو خواهید شد، ما اینجاییم تا شما را به یک مسیر
روشن راهنمایی کنیم.
اهداف بلند مدت خود را مشخص کنید و به آنها برسید
توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال فرآیند ایجاد نقشههای راه و برنامههای عملیاتی است که صاحبان مشاغل و بازاریابان را در دستیابی به اهداف برندشان راهنمایی میکند. برای تضمین موقعیت رقابتی در بازار آنلاین، هر رهبر صنعتی باید یک برنامه بازاریابی اینترنتی قطعی برای ادامه عملیات و رسیدن به اهداف تجاری داشته باشد. با این حال، بسیاری از بازاریابان بدون داشتن یک برنامه استراتژی بازاریابی مستقیم وارد بازاریابی موتورهای جستجو (SEM) میشوند. این یک حرکت بد است، چنانکه گفته میشود "شکست در برنامه ریزی، برنامه ریزی برای شکست است".
بدون برنامه
بازاریابی دیجیتال، بهینهسازی موتور جستجو (SEO) و سایر تلاشهای بازاریابی دیجیتال با مشکل مواجه خواهند شد و
بازگشت سرمایه (ROI) مورد انتظارتان را
نخواهید دید.
با یک استراتژی
بازاریابی اینترنتی موثر، رشد آنلاین خود را تسریع کنید
با رویکرد استراتژی ایتاکو، یک مسیر بازاریابی واضح را تجسم کنید. خدمات مشاوره بازاریابی اینترنتی ایتاکو به گونهای طراحیشدهاست که به شما کمک کند از موقعیت فعلی خود در بازار (نقطهA ) به جایگاه صنعتی رقابتی (نقطهB) برسید.
کسبوکار شما در کجای طیف فروش و بازاریابی قرار دارد؟ رویکرد بازاریابی فعلی شما چیست؟ آیا شما را به مقصد مورد نظرتان میرساند؟ مشاوران استراتژی بازاریابی دیجیتال ما برای درک چالشهای بازار شما تحقیق و تجزیه و تحلیل انجام میدهند و توصیههای مبتنی بر داده را برای دستیابی به اهداف شما ارائه میدهند. یک استراتژی بازاریابی خوب با یک هدف مشخص شروع میشود. تعیین هدف به شما امکان میدهد موفقیت را اندازهگیری کنید، درک عمیقتری از پیامدهای تصمیمات خود به دست آورید و اولویتهای خود را مجددا ارزیابی کنید. دپارتمان استراتژی بازاریابی اینترنتی ما به شما کمک میکند تا اهداف اصلی خود را تعیین کنید و بتوانید تلاشهای بازاریابی خود را به سمت صحیح هدایت کنید. اگر کسبوکار شما بودجه بازاریابی دیجیتال محدودی دارد، در ایتاکو ما به شما کمک می کنیم تا اهداف واقع بینانهای را تعیین کنید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین ایجاد کنید که متناسب با ظرفیت مالی و تواناییهای بازاریابی شما باشد.
آژانس استراتژی بازاریابی ما صنعت منحصر به فرد شما را در نظر میگیرد.
شش
نکته مهم هنگام انتخاب مجری استراتژی دیجیتال
1-
روش های ممیزی وب
یک
شرکت معتبر استراتژی بازاریابی، قوانین کامل بازاریابی دیجیتال را اجرا می کند،
نتایج شفاف آن را ارائه می دهد و مسائل وب سایت و فرآیندهای فنی را روشن می کند. علاوه
بر این، از ابزارهای پیشرفته ممیزی سئو استفاده می کند تا اطمینان حاصل کند که
تمام جزئیات و توصیه های کمپین دقیق هستند. در ایتاکو، اصطلاحات فنی را توضیح میدهیم و گزارش ممیزی وب سایت
شما را بررسی میکنیم تا درک واضحی از اینکه پول شما کجا میرود و چه اتفاقی در
کمپین شما میافتد، داشته باشید.
2-
استراتژی بازاریابی تجارت الکترونیک
بسیاری
از بازاریابان وارد بازار تجارت الکترونیک شدهاند، اما تنها تعداد کمی واقعاً
خواستهها، محدودیتها و پتانسیل آن را درک میکنند. اگر در حال ایجاد استراتژی
تجارت الکترونیک خود هستید یا هنوز در حال برنامه ریزی بازاریابی رسانه های
اجتماعی برای فروشگاه آنلاین هستید، ضروری است که یک آژانس استراتژی بازاریابی
دیجیتال با سال ها تجربه در بهینه سازی تجارت الکترونیک انتخاب کنید.
3-
طرح تبلیغاتی در بازار آنلاین
آیا
شما یک خرده فروش شخص ثالث در فروشگاهای اینترنتی هستید؟ برای بهبود سودآوری خود و
اطمینان از اینکه استراتژی بازاریابی شما مطابق با استانداردهای بازار است، حتماً
با یک شرکت استراتژی دیجیتال که به خواسته ها و محدودیت های پلتفرم های مختلف
بازار آنلاین آشنایی کامل دارد، مشورت کنید.
4-
انعطاف پذیری بازار
آیا
به سایر مشاغل، سرمایه گذاران، تصمیم گیرندگان یا مصرف کنندگان پاسخ می دهید؟ یک
مشاور استراتژی دیجیتال قابل اعتماد، یک طرح تجاری بازاریابی رسانه های اجتماعی و
تکنیک های بازاریابی دیجیتالی را تدوین می کند، که با خواسته های مشتری و شرایط
متغیر بازار سازگار است. چه برای توسعه استراتژی رسانه های اجتماعی B2B،
استراتژی رسانه های اجتماعی B2C یا سایر استراتژی های بازاریابی دیجیتال به
کمک نیاز داشته باشید، مشاوران استراتژی بازاریابی اینترنتی ما می توانند به شما
کمک کنند.
5-
استراتزی تبلیغات
تبلیغ
محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین مستلزم استراتژی های جستجوی ارگانیک و پولی
پیشرفته است تا از هیاهو بالاتر برود و توجه مشتری را به خود جلب کند با این حال،
تنها چند آژانس استراتژی بازاریابی می توانند به طور موثر استراتژی گوگل ادورز و
تکنیک های بازاریابی سئو دیجیتال ارگانیک را تولید و اجرا کنند. ایتاکو متشکل از تیمی از متخصصان صنعت است که در
راه حل های مختلف تبلیغات آنلاین از جمله استراتژی تبلیغات کلیکی، ریتارگتینگ،
استراتژی محتوای رسانه های اجتماعی و ... آگاه هستند.
6- استراتژی سئو سایت
یک
مشاور استراتژی اینترنتی قابل اعتماد تمام جنبه های طراحی وب
و عملکرد سئوی شما را بررسی می کند تا تمام عواملی را که
بر دسترسی وب سایت شما تأثیر می گذارد و مانع رشد آنلاین شما می شود، تعیین کند. اگر در آژانس استراتژی
بازاریابی آنلاین و رسانه های اجتماعی فعلی خود بازدهی دریافت نمی کنید، با یک
شرکت معتبر استراتژی دیجیتال شریک شوید که نیازهای شما را درک کرده و انتظارات شما
را برآورده می کند.
ما به شما نشان می دهیم که چگونه یک استراتژی بازاریابی شبکه های اجتماعی و برنامه
بازاریابی وب یکپارچه ایجاد کنید که سرنخ ها را به فروش تبدیل می کند.
چه
چیزی در استراتژی بازاریابی شما گنجانده شده است؟
هنگامی
که ما را به عنوان همکار انتخاب کنید، ما یک برنامه استراتژی بازاریابی کامل را در
اختیار شما قرار می دهیم که مسیر روشنی را برای رسیدن به هدف شما ترسیم می کند:
بخش
1: نتایج و توصیه ها
- " بازاریابی" سفارشی با توضیح دقیق
- اهداف برتر تجاری و حمایت از اهداف
-
بخش
2: راه حل ها و طرح
- راه
حل های پیشنهادی
- طرحی
در مورد چگونگی دستیابی به راه حل ها
- چه فازهایی را به چه ترتیبی توصیه می کنیم
بخش
3: کاربرگ و سرمایه گذاری
- یک
کاربرگ واضح در مورد استراتژی بازاریابی توصیه شده شما و اینکه چگونه عملکرد
در هر کانال به دستیابی به هدف شما کمک می کند.
- سرمایه گذاری برای اجرای طرح
یک
شرکت استراتژی دیجیتال که به شما کمک می کند برند خود را تقویت کنید و مزیت رقابتی
به دست آورید.
«یک
استراتژی پیشرفته، شما را در جهت درست راهنمایی می کند.»
ما
دقیقاً تشخیص می دهیم که کدام بخش ها نیاز به توجه دارند
از
سال 1381، ما با صدها مشتری در صنایع مختلف
برای توسعه استراتژی های بازاریابی دیجیتال همکاری داشته ایم. بر اساس تجربه، می دانیم که هر شرکتی به
یک برنامه استراتژی بازاریابی منحصر به فرد نیاز دارد.
شش
حوزه کلیدی تمرکز برای توسعه استراتژی بازاریابی دیجیتال
برای
اطمینان از ترسیم یک طرح بازاریابی دیجیتال متناسب با برند شما، از شما می خواهیم
که یک پرسشنامه خودارزیابی را بر اساس شش حوزه اصلی تکمیل کنید:
1.
حوزه
اول : نام تجاری کسب و کار سطح حضور دیجیتال شما
را ارزیابی می کند، از جمله موقعیت رقابتی، شهرت آنلاین و مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)
2.
حوزه
دوم : محتوا و تعامل با برند، استراتژی بازاریابی
رسانه های اجتماعی، استراتژی بازاریابی ایمیلی و عملکرد سئو استراتژی محتوا و غیره
را ارزیابی می کند.
3.
حوزه
سوم : تیم یا شرکای داخلی ظرفیت شما را برای تولید
ایده های بازاریابی آنلاین و انجام فرآیندهای بهینه سازی وب ضروری تعیین می کند.
4.
حوزه
چهارم : یکپارچه سازی فناوری و نرم افزار چالش های
اصلی سازمان شما را در ردیابی معیارهای عملکرد کمپین شناسایی می کند.
5.
حوزه
پنجم : منابع اصلی ترافیک شما و در دسترس بودن کانال
های بازاریابی ضروری را تعیین می کند.
6.
حوزه
ششم : سنجش موفقیت عملکرد کمپین شما را بر اساس
عواملی مانند ارزش طول عمر مشتر (CLV)،
حجم سرنخ و ترافیک وب سایت ارزیابی می کند.
مشاوران
استراتژی بازاریابی اینترنتی ما همچنین عملکرد شما را بر اساس معیارهای ذکر شده در
بالا ارزیابی می کنند و شکاف در امتیازات (خودارزیابی در مقابل امتیاز رشد) را
شناسایی می نمایند. داده های معیاری که در اختیار داریم به ما اجازه می دهد
تا شما را در مورد جایی که باید در صنعت، مرحله رشد و موقعیت جغرافیایی خود باشید
راهنمایی کنیم.
همچنین
ما را قادر میسازد تا نقاط قوت و فرصتهای شما را برای بهبود تعیین و طرح کسب و کار
بازاریابی دیجیتال شما را در مراحل قبل از حرکت به سمت اجرا تنظیم کنیم. ما
معتقدیم که سلامت قوی در این شش زمینه، کسب و کار شما را برای بهترین فرصت برای
موفقیت قرار می دهد.
«فرمول
رشد ایتاکو موثرترین نتایج را ارئه می دهد»
در
هر دو انتهای قیف فروش خود سود ببرید.