اگرچه امروزه بیش از 1.5 میلیارد وب سایت در حوزه دیجیتال وجود دارد، تنها 10 تا 15 درصد از آنها به طور منظم به روز می شوند. این رقم غم انگیز به معنای فرصت های از دست رفته برای صاحبان وب سایت و ارزش صفر برای کاربران وب است.
مهم نیست که
صاحب چه کسب و کاری هستید و چه کاری انجام می دهید، باید آن را در فضای دیجیتال نیز
داشته باشید. ما مزایای کلیدی و کمی آمار را جمع آوری کرده ایم که این ایده را
ثابت می کند.
اما چرا یک کسب و کار استارتاپی باید نرم افزار داشته باشد؟ ما دلایل زیادی داریم که از ایده ایجاد یک وب سایت سفارشی برای کسب و کار کوچک یا راه اندازی یک اپلیکیشن برای شما حمایت می کند. با این حال، ما تصمیم گرفتیم بارزترین مزایای داشتن یک وب سایت برای استارتاپ را ارائه کنیم. اگر هنوز از خود میپرسید «چرا یک کسبوکار به یک وبسایت نیاز دارد؟» برای دریافت پاسخ، فهرست زیر را بررسی کنید.
1. دیجیتال
شوید و در بالا ظاهر شوید
سایت ها اهداف
متعددی دارند. یک وب سایت خوب، فضای زیادی برای عمل باقی می گذارد. به طور خلاصه،
به شما کمک می کند:
-
در مورد سابقه، خدمات و راه حل های خود
اطلاع دهید.
-
ارائه یک تجربه بصری با استفاده از
تصاویر، فیلم ها و اینفوگرافیک ها
-
داستان افراد همیشگی خود را به اشتراک
بگذارید
-
آموزش مخاطبان هدف
-
با مشتری نهایی و بسیاری موارد دیگر در
تماس باشید.
گردشگران وب و خریداران، علاقه مند به بررسی لیست های رتبه بندی و خواندن نظرات قبل از خرید یا سفارش هستند. منبع وب شما؛هر چه که هست، ممکن است خوش شانس باشد و در چنین رتبه بندی ها، مرورهای کلی و میان ارائه دهندگان خدمات مشابه ظاهر شود.
داشتن وب سایت به نوبه خود، شانس شما را برای دستیابی به مشتریان بالقوه به میزان قابل توجهی افزایش می دهد. آن دسته از مشتریانی که به کمک یا مشاوره شما نیاز دارند، مجبور نیستند خود را با ساعات کاری شما وفق دهند. آنها می توانند در هر زمان درخواست ارسال کنند. علاوه بر این، حضور آنلاین به شما کمک می کند مرزها را گسترش دهید. یک استارتآپ محلی کوچک همه شانسها را دارد که به یک شرکت معتبر و با فروش جهانی تبدیل شود، به این معنی که بهتر است وبسایت خود را چند زبانه کنید.
هر حضور آنلاینی که داشته باشید، به شما امکان می دهد روابط خود را با مشتریان فعلی حفظ کنید و کمپین های بازاریابی موثر ایجاد کنید. میتوانید به مشتریان خود در مورد تخفیفها، رویدادهای بزرگ، رویدادهای جدید، بهروزرسانیهای محصول و بسیاری موارد دیگر ایمیل بزنید.
2 . با
افراد عادی در تماس باشید و افراد بالقوه را جذب کنید
حتی اگر بسیار محافظه کار هستید و به یک تجارت سنتی متکی هستید، باید بپذیرید که از نظر در دسترس بودن از پروژه های آنلاین عقب مانده اید. هنگامی که فروشگاه فیزیکی شما در تعطیلات، آخر هفته ها یا به دلایل فنی بسته می شود، فروشگاه آنلاین شما به طور شبانه روزی به کار خود ادامه می دهد.
3.
اطلاع رسانی، به نمایش گذاشتن، و آموزش
مردم از وب برای اهداف مختلف استفاده می کنند؛ جست و جو، سرگرمی، خرید، ارتباط. با این حال، مهمترین هدف آنها دستیابی به اطلاعات بیشتر است. به همین دلیل بسیار مهم است که وب سایت خود را به گونه ای سازماندهی کنید که هم جذاب و هم آموزنده باشد. به طور معمول، سایت های راه اندازی چندین صفحه یا ترکیبات آنها دارند:
-
صفحه اصلی
-
درباره ما
-
امکانات
-
قیمت گذاری
-
سوالات متداول
-
وبلاگ
هر صفحه، ماژول و بخش باید مستقل باشد و مطابق با الزامات UI/UX طراحی شود. صفحه اصلی ممکن است از بلوک های مختلف تشکیل شده باشد. با این حال، مهم است که اطلاعات شرکت، توضیحات محصول، CTA ها، توصیفات، و پروژه های اخیر را درج کنید. آخرین عنصر دانش و تخصص شما را ثابت می کند. وبلاگ برای کسانی که به سئو اهمیت می دهند بسیار مهم است. با ایجاد و انتشار مطالب خوب، می توانید در عرض چند ماه رتبه بالاتری در گوگل کسب کنید. روزانه بیش از 4 میلیون پست وبلاگ در اینترنت منتشر می شود، اما به خاطر داشته باشید که محتوای شما باید ارزشمند و انسانی باشد.
4. از بازاریابی دیجیتال بهره ببرید و در
هزینه ها صرفه جویی کنید
ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به کارآفرینان آنلاین این امکان را می دهد که وب سایت های خود را با هزینه کمتری در مقایسه با تبلیغات تلویزیونی، بیلبوردها و تبلیغات در روزنامه ها تبلیغ کنند. حتی تبلیغات پولی گوگل در حال حاضر به اندازه چندین سال پیش مفید نیستند. طبق یک نظرسنجی اخیر، حداقل 70 درصد از مردم از تبلیغات موبایلی خوششان نمی آید و از مسدودکننده های تبلیغات آنلاین استفاده می کنند. آیا راه دیگری برای تبلیغ وب سایت وجود دارد؟ بله، شما می توانید از مزایای بازاریابی ایمیلی، مدیریت رسانه های اجتماعی و توسعه یک وبلاگ شرکتی استفاده کنید.
چرا کسب و
کارها به وبلاگ وب سایت نیاز دارند؟
آمار می گوید که شرکت هایی که وبلاگ می نویسند 97٪ لینک های بیشتری به وب سایت خود دریافت می کنند، به این معنی که برای موفقیت آنلاین باید یک وبلاگ ایجاد کنید. مدیریت یک وبلاگ کار بزرگی است، و بهتر است تیمی از متخصصان را استخدام کنید: یک مدیر محتوا، متخصصان سئو و یک کپی رایتر.
صبور باشید، سخت کار کنید و برای دیدن اولین نتایج در تبدیل ها و سرنخ ها در عرض چند ماه آماده شوید. ما قول می دهیم که آنها شما را شگفت زده خواهند کرد! شایان ذکر است که ایجاد و راه اندازی وبلاگ ارزان نیست. با این حال، این یک سرمایه گذاری خوب است که اگر آن را به اندازه کافی جدی بگیرید، سرمایه ای که مصرف کرده اید را پس خواهد داد.
5. ارائه خدمات عالی به مشتریان
در میان مزایای یک وب سایت برای یک استارتاپ، یک مورد برای پروژه های مراحل اولیه بسیار مهم تر است. ما در مورد پشتیبانی عالی مشتری صحبت می کنیم. مطمئناً هیچ چیز را نمی توان با ارتباط مستقیم ارائه شده یا تلفنی مقایسه کرد، اما دسته ای از مشتریان وجود دارند که تعاملات آنلاین را ترجیح می دهند. این امر به ویژه برای نسل جوان صدق می کند.
چگونه می توان سخت مشتریان را راضی کرد؟ اطمینان حاصل کنید که پشتیبانی مشتری شما حداکثر ظرف مدت دو روز کاری پاسخ می دهد یا به مشتریان پشتیبانی 24/7 ( 24 ساعته 7 روز هفته) خدمات ارائه می دهد.
6. ایجاد
اعتماد و ایجاد شهرت
برای لحظه ای خود را به جای بقیه کاربران وب قرار دهید. آیا زمانی را به یاد می آورید که به طور تصادفی با یک نام تجاری، پروژه یا راه حلی برخورد کردید که به آن علاقه داشتید؟ بعد از آن چه کاری کردید؟ حتما که از گوگل خواستهاید تا وبسایتی با این ایده جالب پیدا کند. وقتی چیزی را دوست دارید اما نمی توانید هیچ سابقه ای در مورد آن در وب پیدا کنید، ممکن است آن را جدی نگیرید. برای یک استارتاپ جدید یا کسب و کار کوچک، ایجاد آگاهی از برند و ایجاد شهرت قوی ضروری است.
یک وب سایت
نشان دهنده اهداف تجاری، نگرش شما نسبت به مشتریان، ماموریت و رویکرد شما است. برای
به دست آوردن اعتبار و اعتماد، داشتن تنها یک صفحه شرکتی در شبکه های اجتماعی کافی
نیست، ممکن است افزوده خوبی باشد، اما فقط همین به تنهایی کافی نیست.
7.
رقبا را شکست دهید
آخرین امتیاز در مزایای یک وب سایت برای تجارت به شانس شما برای شکست دادن رقبا مربوط می شود. در دنیایی که تقریباً همه حضور آنلاین دارند، برجسته شدن بسیار سخت است، اما ما در استارتاپ استودیو ایتاکو می دانیم که چگونه این کار را انجام دهیم. ستون های تجربه کاربری بهینه، معماری پیچیده، ناوبری بصری، طراحی UI/UX و محتوای جذاب را برای شما آمادن می کنیم. ترکیب مناسب همه این عوامل به شما کمک می کند حتی سخت ترین مشتری را نیز راضی کنید.
ما در استارتاپ استودیو ایتاکو سعی می کنیم در هنگام همکاری با کارآفرینان کوچک و علاقه مندان به کسب و کار، از مزایای یک وب سایت برای استارت آپ ها پیروی کنیم.