آفیس مجازی پزشکی ، روانشناسی و مراکز درمانی

همه چیز در زمینه مراقبت های بهداشتی به سرعت در حال تغییرکردن است. اگر پزشک ، روانشناس ، کلینیک و یا بیمارستان هستید، بدون تردید حضور در اینترنت به حفظ و رشد جریان کسب و کار شما کمک می کند.


 


چرا داشتن یک وب‌سایت اختصاصی برای هر مرکز درمانی ضروری است ؟

1-       سهولت در نوبت‌دهی

2-      مشاوره آنلاین به بیماران حتی در ساعات تعطیلی مطب

3-    آزاد سازی زمان حضور در مطب با ارجاع درخواست‌های پراکنده به وب سایت

الف) اعلام نظر بر روی جواب آزمایش ، سونوگرافی و ...

4-      ارائه خدمات تکمیلی به بیماران

الف) ارائه اطلاعات تکمیلی به بیماران در مورد بیماری‌ها ، ‌های لازم و روش مصرف داروها

ب) طرح سوالات متداول بیماران در ‌سایت با هدف صرفه‌جویی در زمان حضور در مطب

5-     جذب بیماران جدید
بیماران برای بررسی دقیق بیماری و انتخاب پزشکان معتبر از اینترنت استفاده می‌کنند. حضور کمرنگ یا عدم حضور در اینترنت، بیمار را به سمت رقبایی که حضور پر رنگ تری در فضای اینترنت دارند سوق می دهد.

6-     تقویت برند شخصی

الف) معرفی رزومه شخصی جهت اطلاع همکاران و جامعه تخصصی

ب) داشتن یک وب سایت شخصی می تواند برای پزشکان ، روانشناسان و مراکز درمانی یک مزیت رقابتی در برابر رقبا محسوب گردد

پ) پزشکان ارجاع‌کننده برای بررسی دقیق از اینترنت استفاده می کنند. بدون شک رزومه شما عالی است، اما حضور آنلاین شما به شما کمک میکند تا توسط همکاران حرفه‌ای خود دیده شوید

ت) شهرت حرفه‌ای خود را حفظ کنید و گسترش دهید. عدم حضور آنلاین  می تواند یک سیگنال منفی در ذهن دیگران باشد. داستان شما، به شدت تحت تأثیر آنچیزی است که به صورت آنلاین ارائه می‌کنید


 

5 دلیل برای اینکه مطب و یا کلینیک شما به وب سایت نیاز دارد :

هر کسب‌وکاری که مایل به دستیابی به حداکثر موفقیت در صنعت خود است باید وب‌سایت آنلاین خود را داشته باشد و کسب‌وکارهای بهداشت و درمان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

یک وب سایت پزشکی بر شهرت کلینیک، اثربخشی درمان و موارد دیگر تاثیرگذار است و نقش بسیار مهمی ایفا می کند. با این حال، چند سوال باقی می ماند...  چگونه یک وب سایت درمانی جذاب ایجاد کنیم؟ آیا وب‌سایت شما می تواند سودآور باشد؟!

 بیماران بسیاری با کمک گوگل یا سایر موتورهای جستجوگر معروف، کلینیک موردنظرشان را انتخاب می کنند. علاوه بر این، قبل از گرفتن قرار ملاقات با پزشک، بیمار بالقوه شما قطعاً از سایتی که دوست دارد بازدید می کند و تمام اطلاعاتی را که ارائه می دهید مطالعه می کند، بنابراین یک وب سایت پزشکی شخصی در حال حاضر یکی از مهمترین کانال‌‌های فروش خدمات پزشکی و محصولات مرتبط می‌باشد

همانطور که در آمار منتشر شده‌است وب‌سایت‌های پزشکی رتبه دوم را در فهرست منابع پیشرو دارند که داده‌های خاصی در مورد وضعیت مراقبت‌های بهداشتی ارائه می‌دهند و این یک عامل دیگر است که ثابت می‌کند باید پایگاه اینترنتی کسب‌وکار خود را بسازید



اگرچه به نظر واضح است، بیایید 5 دلیل اصلی که چرا مطب و یا کلینیک شما باید یک سایت داشته باشد را مشخص کنیم:

1) برند معتبر و شناخته شده

در حال حاضر اهمیت برندسازی را مورد بحث قرار نمی دهیم، به طور خلاصه هدف از برندسازی ایجاد تصویری هماهنگ از کسب و کار شماست و وب سایت یکی از عناصر استراتژی برندسازی است. این بدان معناست که وب سایت شما باید به مشتریان ثابت کند که کلینیک شما یک موسسه معتبر است که ارزش اعتماد آنها را دارد. همچنین، فراموش نکنید که ساختار  وب‌سایت باید با سبک کسب و کار شما مطابقت داشته باشد.

2) رقابت پذیری بالا

به خاطر داشته باشید که بسیاری از بیمارستان‌ها و مراکزدرمانی در حال فعالیت هستند و شما تنها یکی از آنها هستید. بنابراین برای جذب حداکثری بیماران به سمت خود، باید از تمام ابزارهای مبارزه رقابتی استفاده کنید و استفاده کامل از منابع دیجیتال قطعاً از ابزارهای مهم هست.

3) وفاداری مشتری

وب سایت یک فرصت عالی برای ارائه بهترین تجربه کاربری و تضمین وفاداری بیماران شما است، بنابراین، کیفیت درمان را بهبود خواهید بخشید. در طول مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده از وب سایت وب پزشکی خود به چنین هدفی برسید .

4) ارتباط 24 ساعته با بیمار

وب‌سایت به شما کمک می‌کند همیشه با بیماران خود در ارتباط باشید. فرم‌های بازخورد، چت‌های آنلاین، پیام‌رسان‌ها و سایر کانال‌های ارتباطی در این زمینه به کمک می‌آیند. می توانید به سرعت به پیام‌های کاربران پاسخ دهید و نظر آنها را در مورد سطح خدمات پزشکی ارائه شده دریافت کنید. بنابراین، فرصتی خواهید داشت که وضعیت را به موقع اصلاح کنید.

5) بازاریابی دیجیتال بیمارستان ها و مراکز درمانی

هر چه اعتبار مرکز پزشکی شما بیشتر باشد، شانس جذب مراجعین (بیماران) و متقاعد کردن آنها برای انتخاب مرکز درمانی شما بیشتر می شود. راه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که یکی از آنها تبلیغات آنلاین است. به خصوص اینکه بسیاری از کاربران مدت‌هاست که برای یافتن اطلاعات بیش از هر روش دیگر از جستجو در اینترنت و ... استفاده می کنند. با این حال، فراموش نکنید که یک وب سایت پزشکی با یک وب سایت سرگرمی یکی نیست. در این مورد بحث سلامت مردم است و شما حق اشتباه ندارید. توسعه وب سایت درمانی نیاز به یک رویکرد ظریف دارد... 



امکانات وب سایت های پزشکی معتبر

برای اطمینان از اینکه وب سایت پزشکی آنلاین شما حداکثر سود را برای شما به ارمغان می آورد، باید بهترین تجربه کاربری را با ارائه رابط بصری و عملکرد مفید ارائه دهید.ما به شما توصیه می کنیم که ویژگی های وب سایت درمانی زیر را در نظر بگیرید:

1)       لیست دقیق خدمات و لیست قیمت:  این اولین چیزی است که بیمار معمولاً در تلاش برای یافتن آن است: دقیقاً چه چیزی را ارائه می دهید و هزینه آن چقدر است.

2)     مشاوره آنلاین: پزشک همیشه نمی تواند با استفاده از خدمات سایت پزشکی آنلاین تشخیص قطعی  بدهد، اما می تواند در شرایط اورژانسی به بیمار کمک کند و یا او را به متخصص مناسب ارجاع دهد.

3)    نوبت‌دهی آنلاین برای مراجعات حضوری که در آن قرار ملاقات با پزشک به صورت آنلاین انجام می‌پذیرد.

4)     اطلاعات ارتباطی: چنین ویژگی به بیمار کمک می‌کند بدون هیچ مشکلی مرکز درمانی شما را پیدا کند.

5)     وبلاگ: یک بخش از سایت پزشکی آنلاین خود را به مقالاتی اختصاص دهید که ممکن است به طور بالقوه مورد علاقه بیماران باشد. این مقالات می تواند شامل نکات مفید پزشکی، برنامه‌های درمانی، روش‌های تشخیص و موارد دیگر در همین راستا باشد.

6)     اطلاعات در مورد پزشکان: بدون شک بیماران شما به این موضوع اهمیت می‌دهند که کدام متخصص آنها را درمان کند. با ارائه تمام جزئیات در مورد هر پزشک: تجربه، مدارک تحصیلی، جوایز دریافت شده، به آنها کمک کنید تا داده‌هایی را که به آنها علاقه‌مند هستند به دست آورند. همچنین توصیه می‌شود برنامه زمانی پزشک را مشخص کنید و به بیمار امکان رزرو فوری قرار ملاقات با متخصص را بدهید.

     7)    شرح بخش‌های مراکز درمانی و تجهیزات موجود
    8)
    فرم بازخورد: یک بیمار باید فرصتی برای ارائه بازخورد داشته باشد. این به شما این امکان را می‌دهد که نظرات و خواسته‌های بیماران خود را خیلی بهتر بدانید.


 اکنون می‌دانید که برای اطمینان از موفقیت وب‌سایت خود به چه ‌ویژگی‌هایی نیاز دارید. با این حال، چگونه می‌توان این موفقیت را به سود مالی تبدیل کرد؟ چگونه سایت پزشکی آنلاین خود را تا حد امکان موثر کنیم؟


چگونه یک وب سایت پزشکی سودآور ایجاد کنیم؟

وب سایت های مراقبت‌های بهداشتی خوب، همیشه سودآور هستند و می توانند بازدیدکنندگان عادی خود را به مخاطبین واقعی تبدیل کنند (افرادی که آماده رزرو نوبت با پزشک، درخواست مشاوره و غیره هستند.)

با ایجاد یک وب‌سایت جدید برای خودتان، فرصت فوق العاده‌ای به دست می آورید تا

·         بازدیدکنندگان هدف را جذب کنید (بیماران یا مشتریان بالقوه کالاها و خدمات پزشکی)

·         بازدیدکننده یک وب سایت پزشکی آنلاین مردد که نیاز به کمک پزشکی دارد اما نمی داند چه کلینیکی را انتخاب کند را به مشتری واقعی تبدیل کنید که آماده پرداخت هزینه خدمات شما است.

·         یک بانک اطلاعاتی از مشتریان دریافت کنید تا دائماً با آنها در ارتباط باشید و خدمات یا کالاهایی را که می توانند به آنها علاقه‌مند شوند ارائه دهید.

·         ارائه حداکثر خدمات آنلاین و اطلاعات مفید

·         میزان شناخت نام برند خود را بهبود بخشید و تصویری مثبت از کسب و کار  خود شکل دهید.

·         کالا ها و خدمات پزشکی خود را بفروشید و کسب درآمد کنید.


به طور کلی یک وب سایت پزشکی یا روانشناسی سودآور و مفید شامل مراحل زیر است:

·         جذب یک بیمار بالقوه و هدایت او به وب سایت ایجاد شده

·         ایجاد اولین تصور برای جلب توجه بازدیدکننده و گذراندن وقت او در وب‌سایت

·         ایجاد علاقه فزاینده به محصول یا خدمات

·         ایجاد تمایل به خرید، سفارش، مشاوره

·         یافتن بهترین راه برای تماس با مشاوران (با استفاده از چت آنلاین، مشاوره تلفنی و تصویری، فرم بازخورد و غیره)

·         دریافت میزان رضایت بیماران از سطح خدمات

·         ایجاد تمایل به اشتراک‌گذاری اطلاعات در مورد کسب‌وکار یا محصول در بین دوستان



چگونه می‌توان یک وب سایت پزشکی را پیاده سازی کرد؟ 

1.       تحقیق بازار: حتما تحقیقات بازار انجام دهید تا متوجه شوید:

الف) انتظارات یک بازدیدکننده بالقوه از وب‌سایت شما چیست؟  این تنها فرصت شما برای برآورده کردن نیازهای مشتریان و در نتیجه ایجاد بهترین وب‌سایت درمانی است.

ب) به چه فعالیت رقابتی نیاز دارید؟  به آنچه رقبای شما به مشتریان خود ارائه می دهند نگاه کنید. شما باید ویژگی‌ها و امکانات بهتری را در اختیار بیماران خود قرار دهید.

2.     استراتژی بازاریابی: یک استراتژی دیجیتال متمرکز بر بازدیدکنندگان سایت پزشکی آنلاین خود ایجاد کنید. برای این کار از داده‌های جمع‌آوری شده در مرحله تحقیق بهره ببرید. از گزینه‌های زیادی که برای بازاریابی مجازی وجود دارد مانند بنرهای تبلیغاتی، سئو، شبکه‌های اجتماعی و موارد دیگر استفاده کنید.

3.    نام تجاری: طراحی سایت جذاب پزشکی بسیار مهم است، اما در مورد حوزه مراقبت‌های بهداشتی، توجه اصلی باید به ساخت یک برند قوی معطوف شود.

 با بیمار خود آنلاین صحبت کنید، او را متقاعد کنید که شما و فقط شما می توانید چیزی را که او آرزو دارد به او بدهید، یعنی سلامتی کامل. اجازه دهید محتوای بصری گویا پیام شما را به تصویر بکشد.

4.      محتوای مناسب: حجم زیاد اطلاعات تخصصی پزشکی نیاز به رویکردی ماهرانه برای پر کردن صفحات دارد. مهم است که یک پلتفرم مراقبت های بهداشتی را به یک فهرست خسته‌کننده تبدیل نکنید. هر عنصر وب‌سایت (متن، عکس، فیلم، انیمیشن فلش) را برای بازدیدکنندگان واضح و از دیدگاه حرفه‌ای‌ها بی نقص کنید.

5.     مثبت اندیشی: افرادی که به وب‌سایت‌های اطلاعات پزشکی مراجعه می‌کنند معمولاً از بیماری‌های مختلفی رنج می‌برند یا بستگان بیمار دارند و شما باید آنها را شاد و استرس آنها را کاهش دهید؛ به عبارت دیگر، بیماران احتمالی خود را با شرح علائم و عواقب بیماری نترسانید. بهتر است موثرترین روش‌های درمان موفق را برای آنها توضیح دهید. همه این‌ها به بهبود تجربه کاربر کمک می کند.

6.     رسانه های اجتماعی:  امروزه اکثر مردم کاربران فعال منابع رسانه‌های اجتماعی هستند. بنابراین، ضعف داشتن در فرصت‌های ارائه شده توسط اینستاگرام و سایر پورتال‌های مشابه به شدت اشتباه است.ما به شما توصیه می کنیم که وب سایت پزشکی آنلاین خود را از طریق شبکه‌های اجتماعی تبلیغ کنید و با چنین فعالیتی ضریب تعامل کاربر را افزایش دهید.

7.     رابط بصری و کاربری راحت : بازدید کننده (به خصوص اگر از بیماری خاصی رنج می برد) نباید زمان زیادی را صرف جستجوی اطلاعات مورد نیاز خود کند. مطمئن شوید که وب سایت پزشکی شما این الزامات را برآورده می کند. در مرحله ایجاد سایت به این موضوع فکر کنید.

8.     فراخوان اقدام: وظیفه هر سایتی این است که بازدیدکننده خود را وادار به انجام یک اقدام خاص کند، چه خرید، چه سفارش خدمات، چه تماس با پزشک. طراحان و توسعه‌دهندگان وب باتجربه UI/UX می توانند مسیرها را برای رسیدن به این هدف به درستی قرار دهند.

9.      پشتیبانی و ارتقاء: قصد ایجاد یک وب‌سایت پزشکی اولین گام برای موفقیت کسب‌وکار شما است. اگر می‌خواهید نتیجه مؤثرتری داشته باشید، باید از تبلیغ و حمایت مداوم آن استفاده کنید. این به معنای به‌روزرسانی منظم اطلاعات، انتشار اخبار و مقالات پزشکی، تبلیغ سایت در موتورهای جستجو، ثبت آن در کاتالوگ‌های تخصصی، تبلیغات در اینترنت و ... است.

همه موارد فوق به یک استراتژی بازاریابی درمانی موثر کمک می کند.


 

برای ساخت یک وب سایت پزشکی چه مواردی را باید در نظر گرفت ؟


بدون شک، اگر یک پزشک یا مدیر کلینیک باشید، ایجاد یک
 وب‌سایت پزشکی را کاری سخت و یا غیرممکن خواهید یافت و اگر به طور جدی به توسعه وب‌سایت بیمارستانی فکر می‌کنید، این تلاش ها ارزش یافتن متخصصان وب را خواهد داشت.

بنابراین، در همکاری با ما راه‌حل‌های بهینه و مؤثری با ویژگی‌های زیر دریافت می‌کنید:

·         رویکرد ماهرانه

·         قیمت‌های مناسب

·         یک وب‌سایت راحت و تمیز

·         زیرساخت عالی برای توسعه در آینده

 

 

ما می توانیم یک وب سایت پزشکی با هر پیچیدگی بسازیم. در صورت نیاز به این خدمات با ما در ارتباط باشید:

·
         بیمارستان یا کلینیک پزشکی ، روانپزشکی و دندانپزشکی

·         مطب آنلاین پزشک یا روانشناس

·         وب سایت شخصی برای یک پزشک یا روانشناس

·         فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی

·         داروخانه آنلاین

از کارشناسان ایتاکو کمک بگیرید. ما بهترین وب‌سایت پزشکی را ایجاد خواهیم کرد؛  مؤثر، کاربردی و جذاب.  همان چیزی که انتظار دارید!

ما در ایتاکو با در نظر گرفتن تمام الزامات مورد نیاز برای یک وب‌سایت تخصصی پزشکی و روانشناسی در تلاشیم تا به روزترین و کاربردی‌ترین وب سایت تخصصی پزشکی و روانشناسی را تحت عنوان "آفیس مجازی" به شما ارائه کنیم. اجازه دهید تا در گسترش اعتبارتان شریک شویم و شما را در ارائه خدمات پزشکی و روان‌درمانی متمایز کنیم، این تخصص ماست.


مطب مجازی که برای شما خواهیم ساخت امکانات زیر را به شما ارائه می دهد :

1-  فعال‌سازی امکانات آفیس مجازی بر روی دامنه شخصی به نام پزشک ( مستقل از پلتفرم های پزشکی(
2- دامنه ir .رایگان به نام پزشک
3- صفحه ویژه جهت درج رزومه و افتخارات: ما برای شما یک مطب مجازی طراحی می‌کنیم و در یک قسمت ویژه؛ تخصص، حرفه، دست‌آوردها و رزومه علمی شما ( یا پزشکان و روانشناسان کلینیک و بیمارستان شما) را به خوبی برای مخاطبان و بیمارانتان توصیف می کنیم. آنطور که سزاوار شماست، مطابق سلیقه شما، به همراه طراحی گرافیکی تخصصی ویژه برای شما و برندتان.

4- ارائه مشاوره متنی به صورت گفتگوی آنلاین و آفلاین به بیماران با تعرفه مورد نظر پزشک با قابلیت ارسال تصویر و فیلم توسط بیماران برای پزشک: شما فقط ساعات محدودی را در مطب یا بیمارستان هستید اما بیمارانتان 24 ساعته به شما نیاز دارند.  با امکان مشاوره آنلاین متنی و تلفنی در آفیس مجازیاتان، در هر ساعت از شبانه روز که خودتان بخواهید و در هر کجای دنیا که باشید می توانید با بیمارانتان در ارتباط بوده و پاسخگوی سوالات، مشکلات پزشکی، بررسی نتایج آزمایشات، نتیجه سونوگرافی، بررسی داروها و ... باشید.
 شما این امکان را دارید که برای مشاوره آنلاین متنی و تلفنی خود مبلغ ویزیت دلخواهتان را تعیین کنید و به ارائه مشاوره بپردازید.
با حضور در فضای آنلاین توسط مخاطبان حرفه و تخصصتان یافت می شوید و با ارائه مشاوره آنلاین، مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار و همیشگی
تان تبدیل کنید.

5- قابلیت ارائه مشاوره تلفنی و تلفنی سریع به بیماران با هزینه مورد نظر پزشک
6- نوبت دهی اینترنتی برای مراجعات حضوری : 
شما به یک منبع معتبر برای نوبت‌دهی مراجعات حضوری نیاز دارید. با داشتن یک وب‌سایت یکپارچه که فقط برای خودتان است و از ابتدا تا انتها درمورد شما، افزایش آگاهی در زمیینه تخصصتان و نحوه ارائه خدمات شما صحبت می کند از پراکندگی اطلاعاتتان در وب‌سایت‌های مختلف بپرهیزید و نیازهای مخاطبانتان را در یک وب سایت منسجم ارائه کنید. مسلما هر بیمار بعد از آشنایی با شما نیاز به رزرو قرار ملاقات حضوری با شما را خواهد داشت و چه بهتر که این ملاقات را در وب‌سایت خودتان رزرو کند .
7- مقالات علمی و وبلاگ :شما بهتر می دانید که بیمارانتان به دانستن چه اطلاعات و نکات علمی درمورد بیماریشان احتیاج دارند. می توانید درمورد موثرترین روش های درمان مقالات و بلاگ تخصصی پزشکی بارگذاری کنید و در دسترس آن ها قرار دهید.

8- درج سواالت متداول بیماران ، دستورالعمل ها و ... در سامانه: سوالات مشخصی وجود دارند که معمولا اکثر بیماران از شما می‌پرسند، شما می‌توانید با داشتن بخشی در وب‌سایتتان تحت عنوان "سوالات متداول" ، همه‌ بیمارانتان را از پاسخ آنها آگاه کنید.

9- مدیریت متخصصان و مشاوران : ممکن است شما مایل باشید تعداد نامحدود مشاور به کلینیک یا مطب مجازی تان اضافه کنید تا پاسخگوی سوالات بیماران در بخش مشاوره آنلاین وب سایت شما باشند. ما این دسترسی را برای شما فراهم کرده ایم تا به آسانی از این قابلیت استفاده کرده و با تعریف مشاور ( پزشک، ماما، روانشناس)  و تخصیص حق السهم برای آن ها ، درصد مشخصی از هزینه ویزیت مشاوره آنلاین را دریافت کنید.

10- معرفی انواع خدمات قابل ارائه به بیماران و تجهیزات در اختیار
11- استفاده از افزونه اسلایدر ، اخبار و ...
12- پیگیری دریافت نماد اعتماد الکترونیک
13- نمایش نظر مثبت بیماران در مورد پزشک و خدمات دریافتی
14- امکان درج مقالات با هدف بهبود حضور در گوگل
15- مشاوره بهینه سازی موتورهای جستجو (سئو) 
16- مشاوره تبلیغات در فضای مجازی

 

ما برای طراحی به‌روزترین وب‌سایت‌های پزشکی و روانشناسی، تجربه و مهارت‌های لازم را کسب کرده ایم و آماده‌ایم تا یک وب‌سایت تخصصی پزشکی و روانشناسی سفارشی متناسب با نیاز شما طراحی کنیم. همین امروز اقدام کنید و با ما در ارتباط باشید .

 

اگر آماده به دست آوردن نتایج ارزشمند برای کسب و کار خود هستید همین حالا درخواست دریافت مشاوره آنلاین خود را ارسال نمایید و با یک استراتژیست صحبت کنید
از اینجا شروع کنید
×
درخواست های من
درخواست های مشاور
افزایش اعتبار کیف پول بستن
لطفا مبلغ مورد نظر را وارد نمایید
تومان